Sunday 5 June 2011

permulaan sebuah episod... (^_^)

Salam... ini kali pertama hati saya tergerak untuk mula membina satu laman blog.. insyaAllah..dengan bantuan kawan-kawan dan juga rujukan-rujukan yang saya perolehi..insyaAllah..saya akan cuba untuk memberikan pendapat dan juga berkongsi ilmu.. mudah-mudahan kehadiran saya di laman blog ini dapat membantu semua terutamanya muslimah di luar sana untuk mendekatkan diri dengan Allah..dan begitu juga saya.. insyaAllah... sama-samalah kalian membantu saya dan juga memberi teguran jika ada ilmu yang hendak dikongsi.. semoga Allah merahmati kita.. insyaAllah.. di laman ini juga, saya ingin berkongsi cerita dan juga pendapat mengenai kehidupan saya ataupun diluar sana, supaya kita mendapat iktibar dari pengalaman.. insyaAllah.. yang buruk itu adalah kelemahan saya sendiri, dan yang baik itu datang dari Allah..

1 comment: